15 Ocak 2015 Perşembe

NAIL ART 101 #2: Tırnaklarda Kolay Mermer Deseni Nasıl Yapılır? / How to do Easy Stone Marble Nail Art

(For English please scroll down and click “Read in English” button at the end of this post.”)

Tırnaklarda Kolay Mermer Deseni

Herkese merhabalar,

Bugün yine harika görünen ve kesinlikle göründüğü kadar zor olmayan bir tırnak süslemesi ile karşınızdayım. Ve asıl güzel olan şey de bunu videolu bir anlatımla sizlere sunuyor olmam ^^ Bu tasarım yapılışı itibarıyla ebruya benzeyen ama kesinlikle ebrudan çok daha kolay olan bir çalışma. Hadi başlayalım ve tırnaklarımıza mermer desenleri verelim:

Tırnaklarda Kolay Mermer Deseni / Easy Stone Marble Nail Art Video Tutorial

Gerekli tüm bilgiyi videoda bulabileceksiniz. Bu yüzden daha fazla lafı uzatmadan videoyu izleyelim ^^

Burada da iki fotoğraf olarak görebilirsiniz:

Tırnaklarda Kolay Mermer Deseni / Easy Stone Marble Nail Art Video Tutorial

Tırnaklarda Kolay Mermer Deseni / Easy Stone Marble Nail Art Video Tutorial

Kameramın özelliklerinden dolayı video kalitesi kesinlikle umduğum gibi olmadı ne yazık ki =/ Ama bu çalışmayı fotoğraf yerine hareketli olarak göstermenin daha açıklayıcı olacağını düşündüm. Umarım nail art ve videolu anlatımımı beğenmişsinizdir.

Eğer videolarımı yayınlanır yayınlanmak izlemek isterseniz, YouTube kanalıma buradan ulaşabilir ve üye olabilirsiniz.

Daha önceki videolu anlatım yaptığım tasarımlar için ise buradan ilgili yazılara ulaşabilirsiniz.

Bu günlük benden bu kadar. Tüm soru ve yorumlarınızı aşağıya yazmayı unutmayın.

Hepinize kocaman sevgiler,

Alice  





Easy Stone Marble Nail Art

Hello everyone,

Today I have a great and actually not very difficult nail art to show. And the best thing is, I prepared a video tutorial for it ^^ It is like water marbling, but definitely not as difficult. Let’s start with the design and give our nails a stone marble effect.

Tırnaklarda Kolay Mermer Deseni / Easy Stone Marble Nail Art Video Tutorial

You will find all the necessary information in the video. So, without further ado, let’s watch the tutorial now ^^


Here are two shots of my stone marble nails after they are finished:

Tırnaklarda Kolay Mermer Deseni / Easy Stone Marble Nail Art Video Tutorial

 Tırnaklarda Kolay Mermer Deseni / Easy Stone Marble Nail Art Video Tutorial

The video quality was not as good as I expected because of my camera features =/ However, I thought I had to show it in motion instead of photos. I really hope you like this nail art design and the video.

If you want to watch my videos as soon as they are on air, subscribe to my YouTube channel here

If you want to see my previous nail designs with video tutorials, click here

That’s all from me today. If you have any questions or comments, please leave them below.

Love you all ^^
Alice

22 yorum:

  1. Gerçekten harika görünüyor bunu muylaka bu akşam deneyeceğim.
    Bana da beklerim canım ve gelirsen çok sevinirim.
    http://kozmetiksandigi.blogspot.com.tr/
    Görüşmek dieğiyle,sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar guzel bir yorum bu :) cook tesekkur ederim, cok mutlu oldum <3

      Hosgeldiniz bloguma ^^

      Sil
  2. Buarada suya sıktğınız fısfıta alkolü suyla mı karıştırdınız yoksa sadece alkol mü ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sac spreyi, deodorant gibi alkol iceren urunler kullananlar da var. Bende ikisi de olmadigi icin bos bir sprey sisesine biraz alkol dokup kullandim ;)

      Sil
    2. Supper o zaman evde alkol var hemen denemeliyim :) Çok teşekkürler bilgiler için

      Sil
    3. Denediniz mi? Paylasmak isterseniz gormek cok mutlu eder beni :)

      Sil
    4. Ah kuzum henuz deneyemedim :( Malum sinav donemiydi ama simdi rahatim insallah bi kac gun icinde denicem ve muhakkak haber edecegim

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. cok tatlisin ama sen :) ben de senin adina bayiliyorum, soylemis miydim daha once ^^

      Sil
  4. çook güzel olmuş bayıldımm:) mutlaka deneyeceğim umarım benimde böyle güzel olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederiim ^^ denediginizde benimle de paylasirsaniz cok mutlu olurum :)

      Sil
  5. yaaa süper olmuş bayıldım bu fikreee :)) daha önce ebru uygulamasını denemiştim ama bu fikirde şahaneymiş :) hemen deneyeceğim :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sevindim begenmenize :) ebru'dan cok cok daha kolay bence bu :) guzel sekil veremedim derdi yok en azindan ^^ Denediginizde benimle de paylasmak ister misiniz?

      Sil
  6. çook beğendim ve hemen takibe aldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cok tesekkur ederim :) Ve hosgeldiniz bloguma ^^

      Sil
  7. çok değişik ve güzel olmuş :) bende nail art yapıyorum bloğuma beklerim sevgiler..

    http://pinkprincess785.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Kuzum ben bunu nededim ama ıııııh olmadı, hatta ojeyi damlattığımda suda yayılmadı bile aynen nokta olarak kaldı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa, tüh :( suyun oda sıcaklığında olması gerekiyor. fazla soğuk ya da sıcak olursa dibe çökebiliyor bazen. belki ondan olmuştur. bir de çok yukarıdan damlatmamak gerekiyor ojeyi. son olarak aklıma gelen sebep ojenin taze olmaması olabilir. başka neden öyle olmuş olabilir bilemedim :/

      Sil
    2. Haklısın canım ilk denemeden pek umutlu değildim, tutturana kadar denemeye devam :)

      Sil
    3. Aynen öyle =) İlk zamanlarda benim için de şimdi en kolay olduğunu düşündüğüm desenler bile kolay gelmiyordu. Uğraştıka gelişiyor ^^

      Bir de kuzum eğer işe yarar bir yol bulursan, tekrar yorum bırakabilir misin? Belki başkalarına da yardımcı oluruz böylece ^^ Sevgiler

      Sil
  9. Tabiki bitanem muhakkak gelismelerden haberdar edecegim seni. Hatta bloguma da ekleyip seni mimlerim tabi once mim nasil yapilir onu ogrenmeliyim 😀

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...